Playing God

Mask Of Magnaminty

Kategori: Beauty Things

Har pratat om denna ansiktsmask i ett annat inlägg men jag tänkte eftersom jag testar väldigt många (älskar) produkter från Lush så tänkte jag göra en liten serie allteftersom jag köper nya produkter och testar dom.

Tänkte att jag börjar med en ansiktsmask som heter "Mask Of Magnaminty".
Har haft denna produkt ett tag nu och jag gillar den starkt! Den har en uppfriskande lukt av mint och är väldigt svalkande när den appliceras på huden samt att alla irritationer lugnar ner sig. Man kan förvara den i kyl- eller badrumsskåpet och den håller lite längre än deras färska ansiktsmasker vilket är ett stort plus. Jag brukar ha min ansiktsmask på i ca 20 minuter innan jag masserar bort den med varmt vatten, när man väl masserar bort den så finns det massor med små bitar som pealar skonsamt bort all död hud och smuts från ditt ansikte så du känner dig både mjuk och ren när du är färdig.

Jag kommer lätt att köpa denna igen när den tar slut så jag ger den en 4,5/5!

Lush.se
Kommentera inlägget här: