Playing God

Cup O' Coffee

Kategori: Allmänt, Beauty Things

En annan ansiktsmask från Lush jag har användt nu ett tag och jag är super nöjd med den!

Som namnet idikerar så innehåller den kaffe och kako, jag tycker den luktar kaffe bönor men jag har läst andra recensioner och vissa har tyckt att de luktar nikotin eller tjära men jag känner bara kaffebönor. Doften kan dock vara lite stark för min del då jag inte är en kaffedrickare men inget jag klagar på, den får huden att känna sig fräsch och uppiggande efter jag har använt denna mask.
Man behöver inte ett jätte tjockt lager och som med Mask Of Magnaminty så pealar denna mask ansiktet medans man masserar bort den. Tycker inte denna mask gör någon större skillnad för mina utslag på hakan men den får mig att känna mig fräsch, pigg och lysande efter användning.
Den håller också längre än vad deras färska ansiktsmasker gör, which is nice.
Så denna ger jag 4/5.

 
Kommentera inlägget här: