Playing God

En fredag i September

Kategori: Allmänt

Mycket som har hänt denna vecka; många samtal, mail och läkarbesök, känns som att det aldrig tar slut men börjar känna mig lugnare nu när alla närstående känner till hur läget är och det släpper en otrolig press från mina axlar. Har även hoppat av skolan för tillfället då jag inte klara av det pga av depressionen, jag hoppas att när jag mår bättre så kan jag återuppta studierna men just nu så känner jag att det inte funkar och jag måste som sagt tänka på mitt välmående först och främst. Vet inte vad mer jag ska berätta ärligt talat haha, ville bara skriva av mig lite kanske.
Planerar att eventuellt åka på en resa inom ett par veckor för att få lite omväxling på livet och för att tänka på annat ett litet tag, men vi får se hur det blir med det och när.
 
Kommentera inlägget här: